En nog een nieuwtje

Hier kun je je voorstellen aan alle andere leden.
Plaats reactie
Strijder
Moderator
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-07-2012 10:09

En nog een nieuwtje

Bericht door Strijder » 15-07-2012 10:20

Hoi,

Door een berichtje van Chantal ben ik ook een kijkje gaan nemen op Facebook "Samen staan we sterk" en ben ik op dit forum terecht gekomen. En zodoende heb ik me ook maar aangemeld :D
Ook ik heb toentertijd aan het programma SOS Sonja mee gedaan. Ik kijk terug op een leuke periode, maar ik ben er uiteindelijk niets mee opgeschoten. Nou ja... ik heb Chantal leren kennen en dat is iets dat ik niet heb willen missen :wink:
Ik was 20 kilo afgevallen in 10 weken bij Sonja maar toen de opnames eenmaal afgelopen waren, kwam ik in een diep dal terecht. Ik werd aan mijn lot over gelaten en 2 jaar na SOS kwam ik er achter dat ik een eetstoornis heb. Sinds oktober 2011 ben ik daarvoor in behandeling.
Ik ben benieuwd of ik herkenning zal vinden op dit forum.

ikke
Berichten: 9
Lid geworden op: 14-07-2012 13:08

Bericht door ikke » 15-07-2012 14:40

leuk dat je d'r bent, en jammer dat het programma niks geholpen heeft.
eigenlijk erg slecht dat er geen nazorg vanuit dat programma is,
volgens mij is bij dat andere afvalprogramma (weet even niet meer hoe die heet, met die heeeeeeeeeeele dikke man, die zoveel is afgevallen)
wel goede nazorg, en dat is toch eigenlijk ook wel heel belangrijk!

Strijder
Moderator
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-07-2012 10:09

Bericht door Strijder » 16-07-2012 11:06

Hoi Ikke,

Je bedoelt Obese? Ja, dat verbaasde me wel. Zij krijgen 5 jaar na-begeleiding. Super geregeld hoor! Ik heb de ervaring met het programma SOS dat ik in aan mijn lot werd over gelaten. Ik heb 3 x aan de bel getrokken maar het enige dat ik terug kreeg was "je kan het, kom op!". Maar misschien was ik dan er ook niet achter gekomen dat ik een eetstoornis heb...

Mum
Beheerder
Berichten: 44
Lid geworden op: 10-02-2012 13:34

Bericht door Mum » 16-07-2012 11:40

Hai meis,

van harte welkom :D

Plaats reactie