voorstelling oum hicham

Hier kun je je voorstellen aan alle andere leden.
Plaats reactie
oum hicham
Berichten: 2
Lid geworden op: 10-07-2012 19:08

voorstelling oum hicham

Bericht door oum hicham » 10-07-2012 19:13

hallo iedereen, heb zopas een link voor jullie site gezien op facebook en leek me wel leuk om me in te schrijven.
ben een 31-jarige mama uit zeeland. heb al heel mijn leven problemen met de kilo's en al heel wat geprobeerd. na 2 zwangerschappen woog ik 110 kg wat voor mijn 1m55 echt veel te veel is. ik heb toen een gastric bypass laten uitvoeren en ben heel wat afgevallen. dit is intussen 2 jaar geleden en nu moet ik weer beginnen opletten want ben weer al wat bijgekomen.
ik ben moslima en volgende week begint ramadan dus nu doe ik nog even niets om af te vallen. eerst even ramadan doorstaan, dan zullen er zowiezo wel wat kilo's af zijn. daarna even zien hoeveel er nog moeten volgen...

Mum
Beheerder
Berichten: 44
Lid geworden op: 10-02-2012 13:34

Bericht door Mum » 10-07-2012 20:59

Hoii Hoi,

Van harte welkom,

sterkte alvast tijdens de ramadan en het suikerfeest, weet dat het suikerfeest altijd erg moeilijk is voor afvallende mensen ;)

En vertel het voort van dit forum :D

oum hicham
Berichten: 2
Lid geworden op: 10-07-2012 19:08

Bericht door oum hicham » 11-07-2012 08:53

hoi mum, bedankt voor de verwelkoming. ja dit jaar zal weer zwaar worden, de ramadan begint rond 3u en duurt tot 22u. suikerfeest is idd soms lastig maar wij hebben geen familie in nederland dus is enkel ons gezin, dan maak je suikerfeest zo zoet of je wil hahaha.

ik zal zeker vertellen van dit forum, zal het ook nog es op mijn facebook plaatsen :wink:

Mum
Beheerder
Berichten: 44
Lid geworden op: 10-02-2012 13:34

Bericht door Mum » 11-07-2012 09:33

Geen dank :D

Dat is dan wel weer een klein voordeel dat je familie hier niet woont, we slaan je er wel door heen :D

Bedankt voor het plaatsen van mijn link, altijd fijn als we meer mensen kunnen krijgen voor het forum :D

Plaats reactie