even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan alle andere leden.
Plaats reactie
loes
Berichten: 1
Lid geworden op: 07-06-2012 22:04

even voorstellen

Bericht door loes » 07-06-2012 22:55

hallo allemaal!

nog geen heel druk bezocht forum maar misschien komt dit nog.. laat k beginnen met me even voorstellen.. ik ben loes, 21 jaar, werk op een buitenschoolse opvang en woon samen met mijn vriend in voorhout.. we kennen elkaar nu 6 jaar en hebben een grote kinderwens.. tot nu toch is het nog niet gelukt en voel me daardoor de laatste tijd niet happy..

ik heb altijd al 'strijd' gehad tegen de kilo's.. ben niet heel veel te zwaar maar altijd al stevig en heb tot nu toe geen dieet kunnen vinden waarbij ik me lekker voelde en waarbij de kilo's eraf bleven.. ik ben 1,68 en weeg 78 kilo..

het lijkt wel of nu het zwanger worden tegen zit alles tegen zit en het opletten dat ik gezond eet is dan al een hele strijd.. ik sport 1 keer per week in de sportschool (tenminste dat is het streven) maar daar heb ik de laatste tijd ook veel moeite mee..

ik hoop dat we elkaar op dit forum kunnen helpen en steunen..

heel veel liefs,

Loes

Mum
Beheerder
Berichten: 44
Lid geworden op: 10-02-2012 13:34

Bericht door Mum » 10-07-2012 16:15

Hallo Loes,

ten eerste van harte welkom op onze site, leuk dat je je hebt aangemeld.

en gefeliciteerd met je zwangerschap, ik snap uit eigen ervaring dat dat inderdaad moeilijk is om dan aan je dieet te houden, het belangrijkste wat mij altijd geleerd is is dat je nooit moet denken dat je voor twee eet.

we gaan er voor zorgen dat dit een leuk forum word en wat drukker word bezocht.

Succes !

Plaats reactie